Jessie J :)

pondelok, septembra 15, 2008

Pre moju lásku - JEDINÚ

Martinko You Are My Love- si jediný chlapec, kt. milujem ! ! ! Spray I Love You

Každý večer ďakujem Bohu, že mi Ťa doprial. Každý večer ďakujem, že ten lyžiarsky bol a, že to na ňom dopadlo tak, ako dopadlo.

Mal by si vidieť ako zasnene sa tvárim, keď si na všetko spomínam.

Myslíš, že kvôli Tebe nikdy nebudem taká šťastná ako kvôli iným veciam. Ale to nie je pravda. Keď ma obímeš, dáš mi pusu, som najšťastnejší človek na sveteBlings. (fňuk, až mi slzičky vyšli)

Som nervózna a bez života,už keď mi len neprezvoníš. Potrebujem Ťa.

Samozrejme, nie je vždy všetko ružové, ale verím, že láska všetko prekoná. Tá moja k Tebe je obrovská, tak dúfam, že nejakú tú silu ukrýva.

No a ete jedna moja "básnička" (napísaná už 1.9.08 v noci) :
Srdce mám veľké, láskou naplnené.
Pre koho bije? Beating Heart- Pre Teba, Martinko môj, ono žije.
Pri každom objatí, šťastné srdiečko sa mojím úsmevom prezradí.
With All My Love Kisses

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Nato sa nedá veľa povedať, proste romantička od hlavy po päty :)
Ale ešte aspoň niekto má taký zmysel v tejto dobe.

F.

Michelle povedal(a)...

Ďakujem za uznanie :)
Romantička od narodenia xix :)