Jessie J :)

piatok, júla 27, 2007

T-Com Fiesta


27.6.07 som bola v meste s Aničkou a Maťkou. :) A ako wete, každý štvrtok a piatok je v meste T-Com Fiesta. Tak sme sa išli pozrieť. Najskôr tam tancovali salsu. Dvaja černosi s partnerkami. A potom vybrali z publika 3 holky a medzi nimi som bola aj ja :-P . Oni nám ukazovali kroky a my sme tancovali podľa nich :) . Bola to sranda. Síce som sa trošku pomýlila, ale inak si myslím, že to bolo celkom o.k. Potom tam boli ete takí chalani, kt. predvádzali capoeiru a ešte sme videli SDA. Medzi tanečníkmi SDA bola aj Romana z Bailanda. Nevyzerá nijak extra heh. Dokonca je takmer taká nízka ako ja :-P . Ale všetci tancovali super. Neskôr im začalo skákať CD, tak skončili skôr, čo bola škoda. Ale tak nevadí.

Jednoznačne som rada, že sme tam boli ;-) .

Žiadne komentáre: