Jessie J :)

utorok, júla 10, 2007

Taliansko (21.6 - 30.6.07)

Odchádzali sme 21.6. o 16:00 hod. z menšieho parkoviska na Nám. Osloboditeľov, na ktorom sme sa mali stretnúť už o 15:00...samozrejme, že sme takmer všetci prišli až o 15:30-15:45 :-P . V autobuse som sedela s Mišom S. :) za nami sedeli Majo a Ľudo, pred nami Evka a Peťa, vedľa Lucky z béčky :) . Pred odchodom sme z autobusu ešte aspoň 15min. mávali vonku postávajúcim rodičom a kamarátom. Cestovali sme asi 18 hodín. Počas cesty sme mali aj pár zastávok (tzv. cik-pauzy :D ) Najhoršia bola asi noc...vtedy sme všetci vymýšľali také všelijaké polohy, aby sme mohli aspoň na chvíľku zaspať.

Keď sme 22.6. okolo 10:00 hod.(inak len tak pre zaujímavosť....v ten deň som mala svoje 16. narodeniny :) ) prišli konečne do nášho campu - PARCO CAPRARO boli sme nesmierne šťastní. Ubytovali sme sa v stanoch, ktoré neboli až také zlé ako som si myslela, že budú. V stane som bola s Aničkou a s Luckami. Hneď nám dali na obed polievku. Potom sme povinne museli (a to celý týždeň) presedieť taliansku siestu od 13:00 - 15:00. Počas siesty človek v podstate nesmie nič robiť. Takže sme len hrali karty alebo kecali alebo spali. Ale potom sme išli konečne k moru :) . Hneď sme vošli do mora a už sa hádzali do vĺn. Voda ani nebola až taká studená, takže sme v mori boli dlho. O 18:00 sme mali večeru. A potom sme mohli robiť v podstate čo sme chceli. Teda až na to, že sme mali omšu. Každý deň, ale vždy v iný čas. Potom sme sa pár ľudí (ja, Lucky, Vierka, Nika, Ondrej, Majo, Ľudo, Peťo R. a Peťo M. (sorry ak som niekoho zabudla) ) išli na prechádzku po pláži.

Ďalší deň sme mali raňajky o 8:00. O 9:30 sme išli do bazénu. Tam sme mali "plavecký výcvik". Boli sme rozdelení do 3-och skupín. Poobedie bolo podobné ako v predchádzajúci deň.

Program dňa bol každý deň takmer rovnaký....len večer bol iný...párkrát sme boli v meste....raz sme hrali hru, ktorá sa newem ako volá, ale ja som to pomenovala Záhradník (princíp hry vysvetlím neskôr) a pod. Populárnou hrou sa stala stolná hra Scrabble.

V utorok 26.6. sme asi 17 alebo 18 (z 28) boli v Benátkach. Veľmi pekné mesto. Dosť sme sa nachodili, horúco bolo jak v pekle heh, ale bolo tam super. Najväčší zážitok som mala z holubov, ktorý mi jedli z rúk :) .

27.6. sa išlo do Aqualandie. Keďže som nanešťastie ochorela, tak som tam nebola, takže nemôžem opísať ako bolo v Aqualandii, ale vraj tam bolo super (veď ako inak :-P ) .

Počas výletu sme mali super počasie, až na posledné dni, kedy sa trošilinku ochladilo, ale teplo bolo stále. Posledný deň sme sa 5-ti ľudia (ja, Anička, Sabi, Mišo P. a Peťo M.) zobudili o 4:30, aby sme sa mohli ísť pozrieť na východ slnka. Čakali sme asi 45min. a keď sme si povedali, že už na to kašleme, tak práve vtedy sa konečne objavilo :) . Len to bolo trošku blbé, že slnko nevychádzalo nad morom, ale tam kde boli budovy, ale tha neva.

Z campu sme odišli 29.6. o 17:00hod. Delegátka, tety kuchárky a newem kto každý nás pochválili, že taká dobrá škola tam ešte nebola :) . Cesta späť už ubehla rýchlejšie ako to už býva zvykom :) . Do Košíc sme dorazili 30.6. asi o 9:15 hod.

Tak a to je v skratke náš výlet :) . Fotky si môžete pozrieť tu: http://gta1c.rajce.idnes.cz/

Žiadne komentáre: