Jessie J :)

nedeľa, augusta 19, 2007

U.V.P

(U.V.P - Únia vzájomnej pomoci ľudí a psov)



Keďže milujem zvieratká a už som aj niekoľkokrát povedala, že keby som mohla, tak si založím doma ZOO :-P ....som konečne uprosíkala rodičov a oni mi povolili mať psa (konečne) . :))) A keďže viem, v akých nie veľmi dobrých podmienkach žijú zvieratká v útulkoch, tak som sa rozhodla zobrať nejakého psíka z útulku :) . Dnes (teda 19.8.07) som bola s rodičmi v útulku opustených zvierat Košice. Pozrela som si pár šteniatok, aj som si už jedno vybrala, ale ešte nie na 100% lebo najskôr chcem vedieť aké je (povahovo), čo som dnes zistiť nemohla lebo bolo ešte v karanténe kvôli očkovaniu. Takže pohrať sa s ním, teda skôr s ňou lebo je to ona a spoznať budem môcť až 1. septembra a potom sa uvidí :) . Páčilo sa mi tam ešte jedno šteniatko, takže sa budem musieť rozhodnúť, ale všetko závisí od toho, ako sa budú správať toho 1. septembra, kedy sa pôjdem do toho útulku opäť pozrieť.

Bolo smutné vidieť tam tích psíkov a mačičky zavretích v klietkach a preto chcem týmto vyzvať aj vás, ostatných milovníkov zvieratok, aby ste pomohli týmto zvieratkám, ktoré nemôžu za to, že ich predchádzajúci páni boli nezodpovední a nechali ich len tak na pospas osudu. Myslím si, že práve tieto zvieratká vám budú ešte o to oddanejšie (viac než zvieratká, ktoré vezmete od normálneho chovateľa) za to, že ste im poskytli príjemný domov a lásku. :)

Ak si chcete prečítať a dozvedieť sa niečo viac o U.V.P : http://www.uvp.sk/

Žiadne komentáre: