Jessie J :)

nedeľa, augusta 12, 2007

LT Regetovka (3.8.-11.8.07)

Toto leto začiatkom augusta som sa zúčastnila letného tábora na podnet môjho dobrého kamaráta Frederika ;-) .
3.8.07 ráno sme sa stretli pred autobusovou stanicou, odkiaľ sme odchádzali objednaným autobusom. Cesta trvala asi tak hodinku a pol. Keď sme tam dorazili, museli sme ešte nejakú tú chvíľku počkať pokiaľ nám pripravili izby a potom sme sa konečne ubytovali. Hotel bol celkom pekný.V každej izbe bol televízor aj vlastná kúpeľňa. Škoda, že akurát naša izba nemala balkón, ale na okne sa sedelo tiež dobre :-P .
Nemôžem povedať, že by som sa počas tích 9 dní nudila. Mali sme rôzne súťaže od začiatku až do konca. Väčšinou sme súťažili v družstvách.Boli 4 družstvá : modré (v ňom boli Lienka a Fidorka), červené (v ňom som bola ja a Fredy), žlté (tam bol DonLuco) a zelené družstvo. Aj keď sme boli v rôznych družstvách, nevznikali medzi nami rozpory ( no.... "česť" výnimkám :-P ). Niekedy to boli nervy, ale hlavne sme sa pri tom mali zabaviť, čo sa (myslím si) podarilo. Mne osobne sa asi najviac páčilo Múzeum voskových figurín - členovia družstiev sa mali preobliecť za nejaké osobnosti a pod. a jeden člen z družstva bol sprievodca (hádajte kto bol sprievodcom u červeného tímu......JA :-P , v modrom tíme to bola Fidorka, v žltom DonLuca a v zelenom Maroš)....MVF vyhral červený tím :), nočná hra (vážne bola super a to vďaka vedúcim ;-) ) - tak okolo polnoci nám vedúci vleteli do izieb a vrieskali, že "HORÍÍÍÍ"....všetci sme rýchlo vybehli von len tak v pyžamách a max. sme mali nejaké mikiny na sebe a v rukách sme mali baterky....potom nás rozdelily do skupín a museli sme ísť dolu cestou od hotela....po okrajoch cesty boli len stromy, kríky, tráva a sem tam ku koncu boli aj domy....vedúci nás strašili, dokonca aj hádzali po nás kamene...síce sme kričali jak šalení, ale bolo to super :), pevnosť boyard - museli sme plniť rôzne úlohy, za ktoré sme dostávali kľúče a nakoniec najmladší členovia z družstiev museli nahrabať čo najviac "pokladu"....aj tu vyhral červený tím :-P, jazdenie na koňoch, kovboji a indiáni - dva a dva tímy sa spojili ( červený s modrým a žltý so zeleným) čiže zo 4 družstiev boli 2 :-P...potom sa rozhodlo, že Č a M budú kovboji a Ž a Z budú indiáni...najskôr sa musela vymyslieť prísaha vo svojom špeci jazyku :-P, potom sa postavilo obydlie a nakoniec sme sa museli preobliecť za kovbojov a indiánov....potom sme dostali tajničku, ktorú sme museli vyplniť pomocou indícii, ktoré boli ukryté niekde v okolí hotela....vyhrali kovboji :) a dostali sme 2 časti mapy..indiáni získali tiež 2 .... časti, ktoré nám chýbali sme museli získať výhrou v ďalších súťažiach - šípky, lano a hádanka...keď už sme mali všetky časti mapy...poskladali sme ju a našli poklad, kt. bol zaznačený červeným krížom (ako inak :-P ), táborové svadby a v neposlednom rade diskotéky, na ktorích sme sa "rozbíjali" :D , hlavne Lienka, Fidorka, Fredy a ja :) .Ku koncu tábora sa už chytali aj deti ;-) . Zo začiatku tábora som si myslela, že tie deti budú otravné, ale musím sa priznať, že väčšinu z nich som si veľmi obľúbila.
Mali sme ešte aj táborové rekordy, Miss a Boy tábora, súťaž o moderátorov tábora (no kto to asi vyhral???....jasné, že Lienka a Fredy :) ), navštívili sme mesto Bardejov a Bardejovské kúpele. Pozreli si Harryho Pottera 4, Step Up a Dirty Dancing 2. Raz počas večerného programu sme si zatancovali stoličkový tanec a 2x sme si zatancovali šatôčkový tanec.

Keďže to bol môj prvý tábor, na ktorom som bola, tak nemám s čím porovnávať, ale môžem povedať, že to bol pre mňa úžasný zážitok.

Chcem sa poďakovať Fredymu, za to, že ho napadlo ma zobrať na tento tábor....Lienke za to, že to vybavila.....a tete Anke, za to, že to povolila ;-) .

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

som prirodzene velmi rad,ze sa ti tabor pacil a,ze vsetko dopadlo nakoniec znamym happyendom :-D ...a prosim ta oprav ma...lebo si dakde napisala,ze Ftredy...:-D

Michelle povedal(a)...

prepac....ale už som to opravila ;-)

Anonymný povedal(a)...

dakujem ... ?-D