Jessie J :)

sobota, januára 26, 2008

Báseň II.

Zdá sa, že práve prechádzam nejakým kreatívnym obdobím lebo opäť prichádzam s vlastnou tvorbou :) . Môžete mi aj napísať komentár ;-) .

Čo sa deje?
Opäť cítim v bruchu tie záchveje.
Kto mi ich spôsobil?
Niekto mi srdiečko rozbušil. Beating

Si to ty, aj keď o tom možno nevieš,
čakám kedy si to konečne všimneš.

Doteraz len dobrí kamaráti,
no zdá sa, že už ani jeden to tak necíti.
Tvoj pohľad na mňa je iný,
tvoj úsmev je taký úprimný.

Svoje správanie ku mne si zmenil
a mne chrobáka do hlavy nasadil.
Srdiečko moje radosťou oplýva,
odkedy sa dúfam, že tvoja láska ozýva.

Mám však strach, že čo ak nie je všetko tak...

Čo ak si len namýšľam?
O tvojom skutočnom zámere premýšľam.

Možno sa len bojíš urobiť prvý krok
a začať medzi nami niečo viac.
Ja cítim sa ako otrok
a neistota ma ovláda deň i noc.

Asi ťa aj trápi : A čo povie okolie?
No nezaujímajú ma ich reakcie.
Skutoční priatelia nás podporia
a ostatním sa naše dvere zatvoria.

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

čo tak zmeniť Básni II. názov? ...napríklad Niečo viac.
M.

Michelle povedal(a)...

ďakujem M. (kto si vlastne? heh...pls napíš mi kto si:) ) za komentárik ;-) je to fajn nápad, ale nedala som názov už ani prvej, tak ani druhej nedám a ja ani necem dávať nejaké názvy svojim "básňam" , budem ich len číslovať :)

Anonymný povedal(a)...

velmo pekna basnicka.. ty pocuj, ja ta fakt potom zoberem do tej skupiny a budes nam pisat texty, lol.. ale fakt, velmi pekne, RTSS abo jak to bolo, uz som zabudla do pyskoch:D.. tak maj sa krasne a pis dalej take supa basne, rockflower:P

Michelle povedal(a)...

:D velmo pekne ďakujem rockflower....weš, že mi akurát v nedeľu večer napadlo, že skupina by sa mohla volať rockflower :-P vážnee....šak pecka názov, ne? :-P
no ete raz diky za komentár :) RSST - tak to bolo ;-)